Dags att lämna in din årsräkning och du behöver teknisk support?

Provisum erbjuder teknisk support till dig som använder Provisums e-tjänst för att lämna in din årsräkning. Under januari-mars kan du få hjälp av Provisums support enligt följande:

  • Måndag-fredag, kl. 08:00–19:00
  • Lördag-söndag, kl. 13:00–15:00.

Kontaktuppgifter:

Vad supporten hjälper till med:

  • Tekniska frågor: Hur man loggar in, hantering av olika funktioner, eller varför något inte fungerar som förväntat.
  • Grundläggande redovisning: Hur man registrerar inkomster, utgifter, samt hur konton blir likvida och icke likvida medel.
  • Registrering: Hur man lägger in inkomster, utgifter och tillgångar korrekt.
  • Bifoga filer: Förklaring av hur man laddar upp och hanterar bilagor i Provisum.
  • Allmänna användarfrågor om systemet.

Om du har frågor eller behöver råd i det enskilda ärendet kontaktar du oss på överförmyndarenheten via någon av de vanliga kontaktvägarna.